Vervelend dat je een storing aan je apparaat hebt, we helpen je graag verder. Veel storingen kun je zelf oplossen, bekijk de informatie op onze kennisbank onder Problemen en Storingen.
Niet zelf kunnen oplossen? Meld jouw storing via het formulier:
Lukt het niet om het storingsformulier in te vullen? Vul dan dit contactformulier in. Het kan een aantal dagen duren voordat je een reactie ontvangt.
Als er een afspraak is ingepland door onze servicepartner Dynafix dan kun je de afspraak inzien via een link in de bevestigingsmail die je van Dynafix hebt ontvangen.
Heb je deze e-mail niet ontvangen? Neem dan contact met ons op.
Start een chat met Hannah, de digitale medewerker van Hisense. Hannah staat 24/7 voor je klaar om je te helpen met het vinden van de juiste informatie.
Als je niet zeker weet hoe je verder moet of je kunt niet vinden wat je zoekt, neem dan gerust contact met ons op. Wij helpen je graag verder.
Het antwoord op veel vragen is online te vinden.
Daarnaast staat onze digitale medewerker via chat 24/7 voor je klaar om je te helpen met het vinden van de juiste informatie. Start een chat
België
Op deze pagina vind je de contactgegevens van Hisense België.
Heb je een storing? De oplossing voor veel storingen is online te vinden.
Daarnaast staat onze digitale medewerker via chat 24/7 voor je klaar om je te helpen met het vinden van de juiste informatie. Start een chat
Niet zelf op kunnen lossen? Vul dan dit storingsformulier in. Het kan een aantal dagen duren voordat je een reactie ontvangt.
Tip! Registreer je apparaten voor garantie zodat wij exact weten welke apparaten je hebt en om de administratie te versnellen.
Heb je een vraag? Het antwoord op veel vragen is online te vinden.
Daarnaast staat onze digitale medewerker via chat 24/7 voor je klaar om je te helpen met het vinden van de juiste informatie. Start een chat
Antwoord niet kunnen vinden? Vul dan dit contactformulier in. Het kan een aantal dagen duren voordat je een reactie ontvangt.
Maak een afspraak in onze showroom of kijk waar de dichtstbijzijnde Hisense-dealer is.
Het antwoord op veel vragen is online te vinden.
Vanwege drukte op ons contact center adviseren wij je om je vraag eerst aan de chatbot te stellen. Onze digitale medewerker staat via chat 24/7 voor je klaar om je te helpen met het vinden van de juiste informatie. Start een chat
Wil je ons bellen, zorg dan dat je het modelnummer en de leveringsdatum van het toestel bij de hand hebt.
Telefoonnummer: (088) 882 18 04
Wij zijn bereikbaar op:
Registreer online je apparaat binnen 30 dagen na aankoop, registreren is gratis.
Apparaten registreren
Wil je een onderdeel of accessoires bestellen? Neem dan contact op met onze klantenservice, zij bestellen het voor je.